Recruitment ♥ Yellowhawk

Structureel behoefte aan nieuwe kandidaten?

Meetbaar resultaat Kostenefficiënt Datagedreven

Behaal betere resultaten met performance marketing

Er zijn veel bureaus te vinden met online marketing expertise. Maar als je wilt dat een samenwerking structureel bijdraagt aan de groei van je business, dan heb je een partner nodig die ook de dynamiek en nuances van je markt kent.

Veel van onze bestaande opdrachtgevers werven het grootste gedeelte van de aanvragen met eigen recruiters en via eigen website(s). Er is structureel behoefte aan nieuwe sollicitanten. Dit vereist een aanpak die zowel gericht is op de latent werkzoekende als op de doelgroep die proactief op zoek gaat. Wij hebben veel ervaring met het bereiken van de juiste (niche) doelgroep om deze vervolgens te overtuigen om te solliciteren.

De Employer Value Proposition (EVP) als uitgangspunt

Een belangrijk onderdeel van een employer branding strategie is de Employer Value Proposition (EVP). In deze propositie combineer je als opdrachtgever de interne identiteit, externe beloftes en de behoeften en de wensen van de doelgroep. De EVP is de basis van de content voor de te ontwikkelen landingspagina’s.

De propositie moet de doelgroep aanspreken en onderscheidend zijn om op te vallen ten opzichte van andere werkgevers. Ook is het belangrijk dat hij langere tijd houdbaar, geloofwaardig en vooral waar is. Wanneer je als organisatie niet eerlijk bent zal het altijd uitkomen. Als je bijvoorbeeld carrièremogelijkheden belooft zul je dit op korte termijn moeten waarmaken, omdat nieuwe, maar ook huidige medewerkers dit van je verwachten.