Merken met een sterke groeiambitie

KENNIS

Waar we als Yellowhawk echt enthousiast van worden zijn opdrachtgevers met een sterke groeiambitie.

Wanneer de opdrachtgever een grote groeiambitie heeft en ons hier de mogelijkheden voor geeft gaan wij er met plezier mee aan de slag. Vaak is het voor een opdrachtgever wel duidelijk wat diegene wil bereiken en liggen de financiële middelen er. Toch krijgen we nog vaak genoeg de vraag: Maar hoe kunnen we die groei dan bereiken? 

Bij elke opdrachtgever maken we voordat we starten een groeiprognose, die in relatie staat met het Spendlevel model. Op deze manier geven we de opdrachtgevers direct inzicht in de mogelijke groei die kan ontstaan. We willen een realistisch beeld geven van hoe hard omzet of leads, bijvoorbeeld op jaartermijn, kunnen groeien en wat daarvoor nodig is. 

Als bureau bepalen wij welke performance marketing kanalen daaraan gaan bijdragen. Graag richten we het hele fundament voor jouw organisatie in. We houden ook wekelijks contact om de groei te bespreken. 

Concluderend zijn wij een bureau dat opereert vanuit hetzelfde belang als de opdrachtgever. We werken graag met opdrachtgevers met een schaalbaar business model die geloven in online en waarbij marketing een cruciaal onderdeel is van het succes van de business. 

GERELATEERDE BERICHTEN

KENNIS
De betekenis van co-creatie
Co-creatie: je lost een vraagstuk op, samen met jouw consumenten. Je laat hen meedenken aan…
KENNIS
See, Think, Do, Care: kort en bondig hoe het zit
Het See, Think, Do, Care model brengt de klantreis in beeld. Dit model werkt als…
KENNIS
LinkedIn advertising: insights van onze performance marketeer Bob
Bob en Tim hebben je eerder al het een ander verteld over leadgeneratie. Bob vertelt…
KENNIS
De leadgeneratie strategie van onze performance marketeers
Bij Yellowhawk werken we vooral voor twee type klanten: e-commerce en leadgedreven. E-commerce draait vooral…
KENNIS
Keyword match types
Google Generic Search bestaat uit Keyword match types. Het is een hele mond vol, maar…
KENNIS
Always-on marketing: een constante flow van leads
Het principe In de wereld van campagnes wordt er constant geëxperimenteerd met verschillende manieren van…
KENNIS
Wat is Performance Max?
Machine learning als basis Performance Max, de nieuwste toevoeging aan Google Ads, laat ons kennismaken…
KENNIS
Tone of Voice: het begint bij de basis
De juiste Tone of Voice bepalen voor jouw bedrijf, dat is wat je wilt. Als…
KENNIS
Meer leads genereren: deze 6 dingen moet je weten
De droom van elke startende ondernemer is genoeg verkeer naar een webshop krijgen. Hoe mooi…
KENNIS
Online marketing investering met ons Spend-level model
Als Yellowhawk pakken we het net even anders aan. We spelen vanaf het begin in…
KENNIS
Een schaalbaar business model
Wat is een schaalbaar business model? Wanneer opdrachtgevers bij ons komen met een marketingvraagstuk kan…
KENNIS
Merken met een sterke groeiambitie
Waar we als Yellowhawk echt enthousiast van worden zijn opdrachtgevers met een sterke groeiambitie. Wanneer…
KENNIS
Is marketing een cruciaal onderdeel van jouw succes?
Elke organisatie kijkt weer anders naar marketing en wat het dient op te leveren. Een…
KENNIS
Organisaties die geloven in online
Bedrijven en organisaties die zien wat de online wereld voor mogelijkheden biedt: dat is voor…
KENNIS
Wat is performance marketing?
Als experts in performance marketing krijgen we geregeld de vraag: “Wat is de betekenis van…
1 / 9