Het See, Think, Do, Care model brengt de klantreis in beeld. Dit model werkt als een funnel: de see en think fase moeten (per se) eerst doorlopen worden om de do fase te behalen. Het is niet mogelijk om de fases los aan te pakken! Een uitgewerkte strategie is daarom hartstikke belangrijk.
Om het See Think Do Care model zo concreet mogelijk te maken staan er tips voor kanalen bij in de infographic. Daarnaast is het slim om persona’s te ontwikkelen: fictieve personen die jouw doelgroep vertegenwoordigen. Maak dit zo concreet mogelijk! Ontwikkel vervolgens een Customer Journey per persona. Dit helpt je namelijk om doelen te stellen en KPI’s goed te beoordelen. Ook hier hebben we een format voor om eventueel te gebruiken als voorbeeld:

Kijk per fase welke doelen je wilt bereiken, welke kanalen je wilt gebruiken en welke emoties van de klant je wilt aanspreken. Maak het vervolgens meetbaar en blijf leren van je eigen resultaten!
We hebben het bondig en visueel beschreven:

Wil je weten hoe Bob dit model gebruikt voor LinkedIn advertising? Check it out: https://www.yellowhawk.nl/blog/linkedin-advertising-insights