See, Think, Do, Care: kort en bondig hoe het zit

KENNIS

Het See, Think, Do, Care model brengt de klantreis in beeld. Dit model werkt als een funnel: de see en think fase moeten (per se) eerst doorlopen worden om de do fase te behalen. Het is niet mogelijk om de fases los aan te pakken! Een uitgewerkte strategie is daarom hartstikke belangrijk. 

Om het See Think Do Care model zo concreet mogelijk te maken staan er tips voor kanalen bij in de infographic. Daarnaast is het slim om persona’s te ontwikkelen: fictieve personen die jouw doelgroep vertegenwoordigen. Maak dit zo concreet mogelijk! Ontwikkel vervolgens een Customer Journey per persona. Dit helpt je namelijk om doelen te stellen en KPI’s goed te beoordelen. Ook hier hebben we een format voor om eventueel te gebruiken als voorbeeld:

Kijk per fase welke doelen je wilt bereiken, welke kanalen je wilt gebruiken en welke emoties van de klant je wilt aanspreken. Maak het vervolgens meetbaar en blijf leren van je eigen resultaten! 

We hebben het bondig en visueel beschreven:

Wil je weten hoe Bob dit model gebruikt voor LinkedIn advertising? Check it out: https://www.yellowhawk.nl/blog/linkedin-advertising-insights

GERELATEERDE BERICHTEN

KENNIS
De betekenis van co-creatie
Co-creatie: je lost een vraagstuk op, samen met jouw consumenten. Je laat hen meedenken aan…
KENNIS
See, Think, Do, Care: kort en bondig hoe het zit
Het See, Think, Do, Care model brengt de klantreis in beeld. Dit model werkt als…
KENNIS
LinkedIn advertising: insights van onze performance marketeer Bob
Bob en Tim hebben je eerder al het een ander verteld over leadgeneratie. Bob vertelt…
KENNIS
De leadgeneratie strategie van onze performance marketeers
Bij Yellowhawk werken we vooral voor twee type klanten: e-commerce en leadgedreven. E-commerce draait vooral…
KENNIS
Keyword match types
Google Generic Search bestaat uit Keyword match types. Het is een hele mond vol, maar…
KENNIS
Always-on marketing: een constante flow van leads
Het principe In de wereld van campagnes wordt er constant geëxperimenteerd met verschillende manieren van…
KENNIS
Wat is Performance Max?
Machine learning als basis Performance Max, de nieuwste toevoeging aan Google Ads, laat ons kennismaken…
KENNIS
Tone of Voice: het begint bij de basis
De juiste Tone of Voice bepalen voor jouw bedrijf, dat is wat je wilt. Als…
KENNIS
Meer leads genereren: deze 6 dingen moet je weten
De droom van elke startende ondernemer is genoeg verkeer naar een webshop krijgen. Hoe mooi…
KENNIS
Online marketing investering met ons Spend-level model
Als Yellowhawk pakken we het net even anders aan. We spelen vanaf het begin in…
KENNIS
Een schaalbaar business model
Wat is een schaalbaar business model? Wanneer opdrachtgevers bij ons komen met een marketingvraagstuk kan…
KENNIS
Merken met een sterke groeiambitie
Waar we als Yellowhawk echt enthousiast van worden zijn opdrachtgevers met een sterke groeiambitie. Wanneer…
KENNIS
Is marketing een cruciaal onderdeel van jouw succes?
Elke organisatie kijkt weer anders naar marketing en wat het dient op te leveren. Een…
KENNIS
Organisaties die geloven in online
Bedrijven en organisaties die zien wat de online wereld voor mogelijkheden biedt: dat is voor…
KENNIS
Wat is performance marketing?
Als experts in performance marketing krijgen we geregeld de vraag: “Wat is de betekenis van…
1 / 9