Een schaalbaar business model
Wat is een schaalbaar business model?
Wanneer opdrachtgevers bij ons komen met een marketingvraagstuk kan het zo zijn dat het model van de organisatie hier niet direct op aansluit. In het verleden namen wij elk marketingvraagstuk zomaar aan, zoals het promoten van algemene ‘naamsbekendheid’ advertenties.
Naarmate de tijd vorderde kwamen we erachter dat Performance Marketing extreem goed aansluit bij organisaties die een schaalbaar bedrijfsmodel hebben. Met een schaalbaar business model bedoelen we dat Performance Marketing altijd in relatie staat met het bedrijfsresultaat, en andersom.

De missie
We werken veelal met e-commerce en leadgeneratie organisaties, omdat we bij hen tot in detail meetbaar kunnen maken wat we onderaan de streep aan resultaat genereren. Het resultaat heeft een één op één relatie met de groei van een organisatie. Zo hebben we al veel organisaties in de start-up fase geholpen om überhaupt een platform te lanceren. Daarnaast hebben we organisaties geholpen met het verder uitbouwen van resultaat binnen Nederland. Tot slot hebben we, voor organisaties die in Nederland al voldoende marktaandeel hebben gerealiseerd, geholpen met expansie naar het buitenland!
Deze groei sluit volledig aan bij ons spendlevel model. Als een organisatie een groeiambitie heeft en de mogelijkheid heeft om snel te schalen staan bij ons alle lichten op groen. We weten dan precies hoe we dit kunnen gaan realiseren met performance marketing en gebruiken een schaalbaar business model.