Organisaties die geloven in online

KENNIS

Bedrijven en organisaties die zien wat de online wereld voor mogelijkheden biedt: dat is voor wie wij er zijn. Het is niet aan ons om de potentie van online mogelijkheden inzichtelijk te maken – wij starten een niveau verder. De samenwerking met een bedrijf start wat ons betreft als je begrijpt wat de potentie is van online marketing.

Het is niet erg als je nog niet weet hoe je in dit speelveld kunt gaan opereren en waar jouw kansen liggen. Dat is precies waar wij jou willen helpen als bedrijf! We willen de brug slaan tussen bedrijfsresultaat en performance marketing. Daar zit onze kracht. 

Hoe werkt het?

Dit klinkt natuurlijk heel mooi, maar hoe werkt het? In veel gevallen wordt er gekeken naar “wat investeer ik?’ en “wat levert het op?”. Met performance marketing is het mogelijk om dit heel goed inzichtelijk te maken. Met de juiste tools maken we inzichtelijk wanneer een investering resulteert in positief resultaat voor jouw organisatie. 

In eerste instantie kijken we naar in welke volwassenheid een organisatie zich bevindt; is het een volledig nieuw merk of is het een bestaande organisatie die verlangt naar expansie? Vanuit deze basis kijken wij naar de organisatie en hoe we deze kunnen gaan helpen met schalen, op basis van ons eigen Spendlevel model. Voor elk vertrekpunt bepalen we een eigen, op maat gemaakte prognose.

De kracht van meetbaarheid

We helpen je graag je vleugels te spreiden binnen het digitale landschap. Veel organisaties zagen we veranderen door onze inzet. Dit is gebeurd dankzij groei, maar zij zijn ook anders gaan kijken naar de inzet en investering van performance marketing. Alles is meetbaar, dus alles kan tot op detail berekend en bekeken worden. We kunnen precies bepalen wat wel en niet werkt.

Een van onze belangrijkste waarden is dat we opdrachtgevers mee willen nemen in dit proces. We geloven in de kracht van een intensieve samenwerking, waarbij kennisdeling ontzettend belangrijk is. Na een bepaalde periode als partners hebben we gemerkt dat bestaande opdrachtgevers het spel steeds beter gaan begrijpen. Zij leggen aan ons voor dat ze graag opnieuw willen schalen – wij komen vervolgens met een maatwerk plan hoe we dat gaan doen.

GERELATEERDE BERICHTEN

KENNIS
3 opvallende advertentietypes
In de vorige blog hebben we het uitgebreid over de eerste indruk van een advertentie…
KENNIS
4 tips om te starten met social media recruitment
Naast traditionele manieren van recruitment wordt ook social media tegenwoordig veel gebruikt om mensen te…
KENNIS
De voordelen van Google for Jobs
Ongeveer 70% van de werkzoekenden begint in Google. Tegenwoordig is het zo dat er, in…
KENNIS
Augmented Reality in de marketingwereld
Augmented Reality gebruiken is al een aantal jaren helemaal hip en happening in de marketingwereld.…
KENNIS
3 handige KPI’s om jouw contentstrategie mee te beoordelen
We nemen je deze weken mee in de wereld van contentmarketing. Wat wij hebben laten…
KENNIS
Storytelling in je contentstrategie: een must?
Vanuit onszelf hebben we automatisch de drang om ons persoonlijke verhaal te vertellen wanneer ons…
KENNIS
Starten met contentmarketing: het Contentmarketing Framework
In de vorige blog hebben we je verteld waarom er alle reden toe is om…
KENNIS
Boost je webshop met automation tool Klavyio
Klavyio is een automation tool om gepersonaliseerde berichten te sturen naar de bezoekers van een…
KENNIS
Wat is een ROAS?
Een ROAS betekent Return On Ad(vertisement) Spend. Het kan de effectiviteit van jouw campagne bepalen…
KENNIS
De betekenis en waarde van marketing automation
We geven het eerlijk toe, marketing automation klinkt wat abstract. Toch is het té belangrijk…
KENNIS
De betekenis van co-creatie
Co-creatie: je lost een vraagstuk op, samen met jouw consumenten. Je laat hen meedenken aan…
KENNIS
See, Think, Do, Care: kort en bondig hoe het zit
Het See, Think, Do, Care model brengt de klantreis in beeld. Dit model werkt als…
KENNIS
LinkedIn advertising: insights van onze performance marketeer Bob
Bob en Tim hebben je eerder al het een ander verteld over leadgeneratie. Bob vertelt…
KENNIS
De leadgeneratie strategie van onze performance marketeers
Bij Yellowhawk werken we vooral voor twee type klanten: e-commerce en leadgedreven. E-commerce draait vooral…
KENNIS
Keyword match types
Google Generic Search bestaat uit Keyword match types. Het is een hele mond vol, maar…
KENNIS
Always-on marketing: een constante flow van leads
Het principe In de wereld van campagnes wordt er constant geëxperimenteerd met verschillende manieren van…
KENNIS
Wat is Performance Max?
Machine learning als basis Performance Max, de nieuwste toevoeging aan Google Ads, laat ons kennismaken…
KENNIS
Tone of Voice: het begint bij de basis
De juiste Tone of Voice bepalen voor jouw bedrijf, dat is wat je wilt. Als…
KENNIS
Meer leads genereren: deze 6 dingen moet je weten
De droom van elke startende ondernemer is genoeg verkeer naar een webshop krijgen. Hoe mooi…
KENNIS
Online marketing investering met ons Spend-level model
Als Yellowhawk pakken we het net even anders aan. We spelen vanaf het begin in…
KENNIS
Een schaalbaar business model
Wat is een schaalbaar business model? Wanneer opdrachtgevers bij ons komen met een marketingvraagstuk kan…
KENNIS
Merken met een sterke groeiambitie
Waar we als Yellowhawk echt enthousiast van worden zijn opdrachtgevers met een sterke groeiambitie. Wanneer…
KENNIS
Is marketing een cruciaal onderdeel van jouw succes?
Elke organisatie kijkt weer anders naar marketing en wat het dient op te leveren. Een…
KENNIS
Organisaties die geloven in online
Bedrijven en organisaties die zien wat de online wereld voor mogelijkheden biedt: dat is voor…
KENNIS
Wat is performance marketing?
Als experts in performance marketing krijgen we geregeld de vraag: “Wat is de betekenis van…
1 / 9