Organisaties die geloven in online
Bedrijven en organisaties die zien wat de online wereld voor mogelijkheden biedt: dat is voor wie wij er zijn. Het is niet aan ons om de potentie van online mogelijkheden inzichtelijk te maken – wij starten een niveau verder. De samenwerking met een bedrijf start wat ons betreft als je begrijpt wat de potentie is van online marketing.
Het is niet erg als je nog niet weet hoe je in dit speelveld kunt gaan opereren en waar jouw kansen liggen. Dat is precies waar wij jou willen helpen als bedrijf! We willen de brug slaan tussen bedrijfsresultaat en performance marketing. Daar zit onze kracht.
Hoe werkt het?
Dit klinkt natuurlijk heel mooi, maar hoe werkt het? In veel gevallen wordt er gekeken naar “wat investeer ik?’ en “wat levert het op?”. Met performance marketing is het mogelijk om dit heel goed inzichtelijk te maken. Met de juiste tools maken we inzichtelijk wanneer een investering resulteert in positief resultaat voor jouw organisatie.
In eerste instantie kijken we naar in welke volwassenheid een organisatie zich bevindt; is het een volledig nieuw merk of is het een bestaande organisatie die verlangt naar expansie? Vanuit deze basis kijken wij naar de organisatie en hoe we deze kunnen gaan helpen met schalen, op basis van ons eigen Spendlevel model. Voor elk vertrekpunt bepalen we een eigen, op maat gemaakte prognose.

De kracht van meetbaarheid
We helpen je graag je vleugels te spreiden binnen het digitale landschap. Veel organisaties zagen we veranderen door onze inzet. Dit is gebeurd dankzij groei, maar zij zijn ook anders gaan kijken naar de inzet en investering van performance marketing. Alles is meetbaar, dus alles kan tot op detail berekend en bekeken worden. We kunnen precies bepalen wat wel en niet werkt.
Een van onze belangrijkste waarden is dat we opdrachtgevers mee willen nemen in dit proces. We geloven in de kracht van een intensieve samenwerking, waarbij kennisdeling ontzettend belangrijk is. Na een bepaalde periode als partners hebben we gemerkt dat bestaande opdrachtgevers het spel steeds beter gaan begrijpen. Zij leggen aan ons voor dat ze graag opnieuw willen schalen – wij komen vervolgens met een maatwerk plan hoe we dat gaan doen.
